10 ورزشکار پردرآمد سال ۲۰۱۱ جهان +عکس
 
حسرت گذشته ها*** وجود آينده ها
دانلود نرم افزار- بروزترین و بزرگترین مرکز تفریح و سرگرمی-خواف
درباره وبلاگ


با عرض سلام..به وبلاگم خوش آمديد*** به رسم هميشه تنهاتون نذاشتم و با اينكه اين وب بدليل نقص در سرويس وبلاگ دهي لوكس بلاگ حذف شده بود دوباره از نو شروع كردم.... مطمئن باشيد حتما به نظرات خوبتون رسيدگي مي شه؛چرا كه قوت و اميد ما به نظرات سازنده شماست...
نويسندگان
سه شنبه 13 دی 1390برچسب:, :: 18:4 ::  نويسنده : اويس باكفايت

در این فهرست 10 نفره نام فوتبالیست‌های نامداری چون "لیونل مسی"، "کریستیانو رونالدو" و "دیوید بکهام" دیده می‌شود که درآمدشان کمتر از ورزشکاران ثروتمندی است که در بسکتبال، گلف و تنیس فعال هستند. اسامی 10 ورزشکار پردرآمد سال 2011 به شرح زیر است:

10- لیونل مسی
درآمد: 32.3 میلیون دلار، رشته ورزشی: فوتبال، سن: 24 سال
بهترین بازیکن فوتبال جهان در سال 2011 هم عملکرد درخشانی از خود به جای گذاشت. او در 55 بازی 53 گل به ثمر رساند و ‏‏24 پاس گل برای هم تیمی‌هایش فراهم کرد. او همچنین عنوان بهترین گلزن رقابت‌های لیگ قهرمانان سال 2011 را نیز از آن خود ‏کرد و با بارسا جام قهرمانی را بالای سر برد. او سالانه 16 میلیون دلار از بارسا دستمزد دریافت می‌کند و 16 میلیون دیگر را نیز ‏از تبلیغات و مارکتینگ بدست می‌آورد.

10 ورزشکار پردرآمد سال ۲۰۱۱ جهان +عکس

 

لیونل مسی


9- میشاییل شوماخر
درآمد: 34 میلیون دلار، رشته ورزشی: فورمول یک، سن: 42 سال
قهرمان هفت دوره رقابت‌های فورمول یک جهان بار دیگر با تیم مرسدس به صحنه این رقابت‌ها بازگشت، البته بازگشت او چندان طبق ‏برنامه پیش نرفت و نتوانست عنوانی بهتر از نهمی کسب کند. با این حال با هفت عنوان قهرمانی، 91 پیروزی و 68 بار قرار گرفتن ‏در خط نخست کمتر کسی می‌تواند شایستگی‌های بهترین راننده فورمول تاریخ را زیر سئوال ببرد. شوماخر بیشتر درآمد خود را از ‏برندهای تبلیغاتی همچون ‏DVAG‏ و ‏Jet Set‏ کسب می‌کند.

10 ورزشکار پردرآمد سال ۲۰۱۱ جهان +عکس

 

میشاییل شوماخر


8- الکس رودریگز
درآمد: 35 میلیون دلار، رشته ورزشی: بیسبال، سن: 36 سال
در سال 2000 الکس رودریگز با امضای قراردادی به ارزش 252 میلیون دلار به پردرآمدترین بازیکن بیسبال تاریخ جهان مبدل ‏شد. رودریگز که یکی از بزرگترین بازیکنان بیسبال جهان محسوب می‌شود چندین عنوان قهرمانی جهان کسب کرده است. او در ‏سال 2007 قراردادی 10 ساله به ارزش 275 میلیون دلار با تیم "نیویورک یانکیز" به ثبت رساند و رکورد قبلی خود به عنوان ‏پردرآمدترین بازیکن بیسبال تاریخ را شکست.

10 ورزشکار پردرآمد سال ۲۰۱۱ جهان +عکس

 

الکس رودریگز


7- کریستیانو رونالدو
درآمد: 38 میلیون دلار، رشته ورزشی: فوتبال، سن: 26 سال
کاپیتان تیم ملی پرتغال و ستاره باشگاه رئال مادرید دومین بازیکن پردرآمد فوتبال جهان است. سال گذشته او در 54 بازی با پیراهن ‏رئال موفق شد 53 گل به ثمر برساند و عنوان آقای گلی لالیگا را از آن خود کند. رونالدو بخش اعظمی از درآمد خود را از تبلیغات ‏کسب می‌کند. او در شبکه‌های اجتماعی هم یکی از محبوب‌ترین شخصیت‌ها محسوب می‌شود، ستاره پرتغالی در فیسبوک 26 ‏میلیون هوادار دارد و در توئیتر نیز سه میلیون نفر پست‌های او را دنبال می‌کنند.

10 ورزشکار پردرآمد سال ۲۰۱۱ جهان +عکس

 

کریستیانو رونالدو


6- دیوید بکام
درآمد: 40 میلیون دلار، رشته ورزشی: فوتبال، سن: 36 سال
پردرآمدترین فوتبالیست جهان در سن 36 سالگی است و به نظر می‌رسد به سال‌های پایانی فوتبال خود نزدیک می‌شود اما این پایان ‏دیوید بکام نیست. بعد از قرارداد پر سود پنج ساله بکهام با لس آنجلس گلکسی به نظر می‌رسد او قصد دارد فوتبالش را در فرانسه با ‏پاریسن ژرمن ادامه دهد. گفته می‌شود پاریسن ژرمن دستمزد ماهانه 700 هزار پوند را برای او در نظر گرفته است. ستاره ‏انگلیسی بیشترین درآمد را از تبلیغات و مارکتینگ دارد و با توجه به اینکه المپیک 2012 نیز در لندن برگزار می‌شود بکهام بدون ‏شک میلیون‌ها دلار دیگر نیز به جیب خواهد زد.

10 ورزشکار پردرآمد سال ۲۰۱۱ جهان +عکس

 

دیوید بکهام


5- فیل میکلسون
درآمد: 46.5 میلیون دلار، رشته ورزشی: گلف، سن: 41 سال
با چهار عنوان بزرگ قهرمانی فیل میکلسون یکی از ستاره‌های گلف به حساب می آید. او در رده دومین گلف باز پردرآمد جهان ‏قرار دارد و به واسطه شهرت خود در این ورزش قراردادهای تبلیغاتی هنگفتی به امضا رسانده است. درآمد او از گلف در مقایسه با ‏در آمد او از تبلیغات برندهایی همچون ‏ExxonMobil، ‏Rolex، ‏Barclays، ‏Callaway Golf‏ بسیار ناچیز است.

10 ورزشکار پردرآمد سال ۲۰۱۱ جهان +عکس

 

فیل میکلسون


4- راجر فدرر
درآمد: 47 میلیون دلار، رشته ورزشی: تنیس، سن: 30 سال
راجر فدرر مرد شماره 4 تنیس جهان با 67 عنوان قهرمانی، 16 گرند اسلم و حتی یک مدال طلا در تنیس دو نفره المپیک بدون ‏شک یکی از بهترین تنیسورهای تاریخ به حساب می ‌ید. فدرر رکورددار بیشترین مدت زمان حضور در صدر رنکینگ بهترین ‏تنیسورهای جهان است. او در 237 هفته پشت سر هم و در مجموع 285 هفته مرد شماره یک تنیس جهان بوده است. این تنیسور باتجربه در 23 ‏فینال رقابت‌های گرند اسلم حضور داشته (که 10 تای آنها پشت سر هم بوده) و در 16 تای آنها به عنوان قهرمانی رسیده است. این ‏تنیسور سوئیسی از سال 2005 تا 2010 در 18 فینال گرند اسلم از بین 19 رقابت گرند اسلمی که برگزار شده حضور داشته است. ‏درآمدهای تبلیغاتی فدرر شامل برندهای مثل ‏Rolex ،Gillette،‎ ‎‏ ‏Nike‏، ‏Lindt‏ و Mercedes-Benz می‌شود.

10 ورزشکار پردرآمد سال ۲۰۱۱ جهان +عکس

 

راجرر فدرر


3- لبرون جیمز
درآمد: 48 میلیون دلار، رشته ورزشی: بسکتبال، سن: 27 سال
حتی پس از انتقال جنجالی به "میامی هیت"، لبرون جیمز هنوز یکی از محبوب‌ترین بسکتبالیست‌های ‏NBA‏ محسوب می‌شود. جیمز ‏هم اکنون یکی از بهترین بازیکنان بسکتبال دنیا محسوب می‌شود و با کمپانی‌های بزرگ قرارداد دارد. با وجود اینکه لبرون جیمز، ‏"کریس بوش" و دواین وید ستاره های میامی نتوانستند با این تیم در سال 2011 به عنوان قهرمانی ‏NBA‏ دست یابند اما هواداران این ‏تیم هنوز معتقدند میامی بزودی یک عنوان قهرمانی را کسب خواهد کرد. جیمز با کمپانی‌های ‏Nike، ‏Sprite، ‏Bubblicious، ‏Upper Deck، ‏State Farm‏ و ‏Mc Donald’s‏ قرارداد دارد.

10 ورزشکار پردرآمد سال ۲۰۱۱ جهان +عکس

 

لبرون جیمز


2- کوبی برایانت
درآمد: 53 میلیون دلار، رشته ورزشی: بسکتبال، سن: 32 سال
کوبی برایانت با پنج عنوان قهرمانی در لیگ بسکتبال آمریکا،  13 بار قرار گرفتن در بهترین تیم منتخب سال ‏NBA، امتیاز آورترین بازیکن سال ‏‏2008 و یک فهرست بلند بالا از افتخارات یکی از بزرگ‌ترین بازیکن تاریخ ‏NBA‏ محسوب می‌شود. کوبی که از سال 1996 در ‏لس انجلس لیکرز بازی می‌کند، اکنون به سال‌های آخر بسکتبال خود نزدیک می‌شود. قرارداد او با کمپانی‌های بزرگی مثل ‏Nike‏ ‏و ‏Coca-Cola‏ سالانه ده‌ها میلیون دلار برای او درآمدزایی می‌کند.

10 ورزشکار پردرآمد سال ۲۰۱۱ جهان +عکس

 

کوبی برایانت


1- تایگر وودز
درآمد: 75 میلیون دلار، رشته ورزشی: گلف، سن: 35 سال
بعد از سال 2009 که رابطه خانوادگی وودز با همسرش، موفقیتش در گلف در کل زندگی او دچار افت محسوسی شد درآمد او نیز ‏به شدت کاهش پیدا کرد. از آن زمان به بعد وودز قرارداد تبلیغاتی معتبری امضا نکرده است و در آمدهای او در طی دو سال اخیر ‏‏50 میلیون دلار کاهش پیدا کرده است. با این حال قراردادهای تبلیغاتی او با ‏Gillete، ‏AT&T، ‏Nike‏ و ‏Electronic Arts‏ به ‏تنهایی بیش از نیمی از درآمدهای او را تشکیل می دهند.

10 ورزشکار پردرآمد سال ۲۰۱۱ جهان +عکس


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





پيوندها